داغ فشرده درمان می کراتینین 3.8 به سطح نرمال کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان می کراتینین 3.8 به سطح نرمال کاهش

سطح کراتینین بالا به عنوان یکی از علائم شایع بیماری کلیوی، می، یک شاخص مهم بیماری های کلیوی است. به طور کلی، یک بار سطح کراتینین بالا می رود، این بدان معناست که کلیه در برخی از درجه آسیب دیده است، تا مردم بسیار راه هایی برای کاهش آن نگران است. و داغ فشرده درمان به عنوان یک درمان موثر بیماری کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا تا حد زیادی کاهش می دهد.
کراتینین 3.8 در بیماری های کلیوی یعنی چه؟
در درمانگاه، کراتینین 3.8 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه است که مرحله حیاتی از بیماری کلیوی. هنگامی که بیماری می افتد به این مرحله است که به معنی کلیه خود را دارند حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. این زمان به درمان در حال حاضر در غیر این صورت کنترل از دست دادن بیماری خود است، و پیشرفت به مرحله 4، حتی مرحله 5 در مرحله سریع.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین از 3.8 به حالت عادی توسط داغ فشرده سازی درمانی؟
در واقع، کراتینین 3.8 بسیار بالا است، اگر بیمار می تواند درمان مناسب را به موقع آنها می توانند یک فرصت به آن را کاهش می دهد به حالت عادی باز. همانطور که برای درمان مناسب آن را باید قادر به حل علل سطح کراتینین بالا، است که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.
داغ فشرده درمان به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می توان آن را تعمیر کلیه های آسیب دیده توسط ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. چه چیزی بیشتر، آن را نیز می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.
با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 3.8 می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی، حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در ما داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید به منظور کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: